Ten koleś ma lepsze ochraniacze niż na motor

Podjazd pod schody rozwala system!!! Faktycznie masakra!
Przyznaję, że Gotwaye są lepsze niż Nineboty jeśli chodzi o osiągi i praktyczność. Ninebotem muszę podskakiwać na krawężnik, a to zawsze ryzyko jednak. Najczęściej po prostu jadę trasami gdzie ich nie ma, albo szukam niskich podjazdów.
Ja już myślałem nad P, ale to za mała różnica w stosunku do E+, trochę więcej mocy (co jest fajne, podobno jeszcze lepiej się jeździ, ale ja jestem zadowolony z E+, więc to za słaby argument) i trochę wyższa prędkość (niby maks 30 km/h, ale w praktyce stabilna to 28-29 km/h).
Dlatego też czekam na P+ aż będzie "przeskok". Poza tym mogliby dodać wtedy drugą baterię (mniejszą) pod płytą główną + jeszcze w środku jest dużo miejsca na baterie. Ninebot ma w środku taki metalowy półokrąg z "kieszeniami" jakby, spokojnie można tam umieścić np. tracker GPS. Gorzej tylko go potem ładować

Teraz robię modyfikację u siebie do montowania customowych świateł przód i tył (samemu robionych), na akumulatorki AAA i jeden włącznik. Wszystko będzie świetnie ukryte. Ninebot będzie dalej wyglądał jak Ninebot, ale będzie miał świetne światła LED przód/tył. Do tego ten tracker bym jeszcze włożył i baterię dał na zewnątrz. Jak polutuję wszystko to się pochwalę.
W każdym razie ten EUC ma bardzo dużo zmarnowanego miejsca i możnaby się pokusić o znacznie lepsze parametry.