Tanie kółko do przerobienia

Tutaj można pytać o wszystko dotyczące "elektrycznych kółek".
Folthor
Jeździ nawet tyłem
Posts:35
Joined:27 Dec 2016, 15:35
Model unicykla:Kingsong KS-16
Tanie kółko do przerobienia

Postby Folthor » 27 Dec 2016, 15:47

Witam, jestem nowy w temacie. Ze względu na sytuację nigdy nie będzie mnie stać na nineboota i tym podobne drogie cuda. Niedawno zaś jeździłem na noname chinolu i nie widziałem żadnych problemów, jeździło się komfortowo (wiem, że wydaje się komfortowo, bo nie próbowałem na porządnych cackach, ale może to i lepiej). Zastanawiam się nad kupnem właśnie takiego chinola 14", zamontowanie tam mocniejszych i pojemniejszych akumulatorów, wywalenie całej płyty głównej i zastąpienie inną, lepszą. Na zagranicznych stronach widziałem np płytkę przeznaczoną własnie dla 14" kółek, 500W która pozwala jechać z prędkością do 30km/h (wiem, że na pewno mocno zawyżone, ale lepsze to, niż 18 km/h w chinolach, a realne 12km/h). Z montażem tych rzeczy problemu by nie było. Dużo mam elektryków majsterkowiczów którzy robią cuda. Macie może źródła gdzie można kupić takie płyty główne(sterowniki)? Niestety fundusze ograniczają bardzo, ale chciałbym choć trochę móc się pobawić i złożyć sobie coś użytecznego, i ewentualnie dlaczego by to miało nie wypalić. Pozdrawiam :)

Kalmar
Jeździ nawet tyłem
Posts:48
Joined:03 Nov 2016, 21:03
Model unicykla:bWheel U8 / KS14D

Re: Tanie kółko do przerobienia

Postby Kalmar » 27 Dec 2016, 18:15

Folthor nigdy nie mów nigdy. To po pierwsze.
Po drugie powinieneś przeczytać ten temat ->
Ponieważ są tam również informacje o jakie Ci chodzi. Jeżeli masz zdolność kredytową to możesz wziąć coś na raty i to jest najlepsze wyjście. Płacisz sobie przez 2 lata lub więcej niewielkie pieniądze i masz dobre kółko bez kombinacji.

Jeśli jednak chcesz się pobawić to powinieneś wiedzieć, że samodzielne złożenie monocykla prawdopodobnie nie wyjdzie Ci tak tanio jak zakupy w spożywczym :lol: