Dziwne objawy - utrata stabilizacji w KS16, zaświecenie 4 LED
Posted: 11 Nov 2017, 10:43
Witam wszystkich
Niestety pech mnie prześladuje
już się z tego śmieje i zastanawiam co następnym razem mnie spotka.
Tym razem po trasie wchodząc do domu nagle kółko samo wył. żyroskopy( prowadzone w pozycji pionowej - jechało ), światła boczne świeciły na zielono i pokazywały stan naładowania baterii.
Niestety żądne próby kładzenia na bok czy pionowania nie poskutkowały ( zero reakcji - nawet świateł ), mało tego przycisk wyłączający też nie reagował ( nie szło go nawet wył.).
Odłożyłem je na bok i cierpliwie czekałem.
Po około 2 minutach nagle zaczęło pikać i po chwili się wyłączyło.
Najlepsze jest w tym to ,że brakowało mi do 1000km 15 tylko.
Na tą chwilę łącząc się z nim nie mam żadnych przejechanych nawet metrów jakby urządzenie się zresetowało.
Problem nie problem lecz nie winno tak być gdyż nawet przy sprzedaży bądź kupnie warto było by wiedzieć jaki jest przebieg urządzenia ( nie wspomnę o własnej satysfakcji co do przejechanych km ).
Kilka dni wcześniej w pozycji pionowej miałem kilka piknięć wraz z lampkami czerwonymi w narożnikach taśmy ledowej czyli z jednej strony kółka 4 sztuki po czym weszło w normalny tryb hm
Czy jest możliwość otrzymania informacji co poszczególne diody w danych miejscach wskazują i co mogło być powodem tych usterek bo nie wyobrażam sobie powyższych sytuacji podczas jazdy.
Pozdrawiam

Niestety pech mnie prześladuje

Tym razem po trasie wchodząc do domu nagle kółko samo wył. żyroskopy( prowadzone w pozycji pionowej - jechało ), światła boczne świeciły na zielono i pokazywały stan naładowania baterii.
Niestety żądne próby kładzenia na bok czy pionowania nie poskutkowały ( zero reakcji - nawet świateł ), mało tego przycisk wyłączający też nie reagował ( nie szło go nawet wył.).
Odłożyłem je na bok i cierpliwie czekałem.
Po około 2 minutach nagle zaczęło pikać i po chwili się wyłączyło.
Najlepsze jest w tym to ,że brakowało mi do 1000km 15 tylko.
Na tą chwilę łącząc się z nim nie mam żadnych przejechanych nawet metrów jakby urządzenie się zresetowało.
Problem nie problem lecz nie winno tak być gdyż nawet przy sprzedaży bądź kupnie warto było by wiedzieć jaki jest przebieg urządzenia ( nie wspomnę o własnej satysfakcji co do przejechanych km ).
Kilka dni wcześniej w pozycji pionowej miałem kilka piknięć wraz z lampkami czerwonymi w narożnikach taśmy ledowej czyli z jednej strony kółka 4 sztuki po czym weszło w normalny tryb hm
Czy jest możliwość otrzymania informacji co poszczególne diody w danych miejscach wskazują i co mogło być powodem tych usterek bo nie wyobrażam sobie powyższych sytuacji podczas jazdy.
Pozdrawiam