Kingsong KS16 vs InMotion V8
Cześć!
Zapraszam do przeczytania mojego nowego artykułu i do dyskusji!
https://www.elektrycznemonocykle.pl/sta ... s16-c__194
Co byście wybrali i dlaczego? KS16 czy V8?
Zapraszam do przeczytania mojego nowego artykułu i do dyskusji!

https://www.elektrycznemonocykle.pl/sta ... s16-c__194
Co byście wybrali i dlaczego? KS16 czy V8?
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Jeszcze dodałbym do tego drugie porównanie KS14D vs GotWay MCM4HS bo na takim rozdrożu stoję w tej chwili
Wybór jest trudny ponieważ tego co posiada jeden, nie ma drugi i taki to jest wybór
Moim zdaniem V8 nie ma konkurencji pod względem wyglądu. Design tego kółka jest obłędny. Wadą V8 jest w moim odczuciu brak dobrego tylnego światła i głośników do odtwarzania muzyki. W porównaniu do KS16 jest też lżejszy. Producent pisze też o łatwo wymiennej baterii i większej sprawności zespołu silnik-sterownik.
Z V8 miałem styczność dość krótko, przejechałem się ale nie mam porównania do KS16 ponieważ nie miałem okazji nim jeździć.
Tego czego obawiam się w KS jest duża masa i szerokość. Taka krówka
Zalety KS to głośniki, przełączane automatyczne światła i delikatnie wyższa prędkość choć InMotion napędza wyższe napięcie (84V). Niektórym przeszkadza dźwięk silnika (komutacji) w KS, nie wiem jak to wygląda w praktyce. V8 jest cichy.

Wybór jest trudny ponieważ tego co posiada jeden, nie ma drugi i taki to jest wybór

Moim zdaniem V8 nie ma konkurencji pod względem wyglądu. Design tego kółka jest obłędny. Wadą V8 jest w moim odczuciu brak dobrego tylnego światła i głośników do odtwarzania muzyki. W porównaniu do KS16 jest też lżejszy. Producent pisze też o łatwo wymiennej baterii i większej sprawności zespołu silnik-sterownik.
Z V8 miałem styczność dość krótko, przejechałem się ale nie mam porównania do KS16 ponieważ nie miałem okazji nim jeździć.
Tego czego obawiam się w KS jest duża masa i szerokość. Taka krówka

Zalety KS to głośniki, przełączane automatyczne światła i delikatnie wyższa prędkość choć InMotion napędza wyższe napięcie (84V). Niektórym przeszkadza dźwięk silnika (komutacji) w KS, nie wiem jak to wygląda w praktyce. V8 jest cichy.
Pozdrawiam. Tomek.
Stargard - zachodniopomorskie.
Stargard - zachodniopomorskie.
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Pozdrawiam. Tomek.
Stargard - zachodniopomorskie.
Stargard - zachodniopomorskie.
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
MCM4 jest za to cięższy i nie ma rączki. Nieco większy akumulator to zbyt mała różnica - z zasięgu KS-14D byłbyś bardziej niż zadowolony - jest niemal identyczny jak V8.
Co do KS-14S to już wg mnie przerost formy nad treścią. Tak duże akumulatory powodują, że "czternastka" zaczyna przypominać szesnastkę, a największy plus 14D - czyli miękkie i małe pady, zmieniają się w wielgaśne i szerokie, co na pewno odbije się na komforcie.
Ja na Twoim miejscu brałbym albo KS-14D albo 16C właśnie, bo tam jest wszystko co już znasz i lubisz (światła, głośniki i dodatkowe wyposażenie) + to czego Ci brakuje: moc, rączka, zasięg i wygoda.
V8 na pewno będzie mniej wygodny i możesz nie być w pełni zadowolony, a MCM4 to baaardzo duży kompromis jak za jedynie nieco większy zasięg.
KS-14 ma jeszcze jeden plus, że dość łatwo można wymienić akumulatory (a nawet tylko jeden z jednej strony, jeśli chcesz), ale wątpię żebyś musiał to robić. Zasięg wystarcza na dalekie podróże, a ładowanie jest względnie krótkie.
Co do KS-14S to już wg mnie przerost formy nad treścią. Tak duże akumulatory powodują, że "czternastka" zaczyna przypominać szesnastkę, a największy plus 14D - czyli miękkie i małe pady, zmieniają się w wielgaśne i szerokie, co na pewno odbije się na komforcie.
Ja na Twoim miejscu brałbym albo KS-14D albo 16C właśnie, bo tam jest wszystko co już znasz i lubisz (światła, głośniki i dodatkowe wyposażenie) + to czego Ci brakuje: moc, rączka, zasięg i wygoda.
V8 na pewno będzie mniej wygodny i możesz nie być w pełni zadowolony, a MCM4 to baaardzo duży kompromis jak za jedynie nieco większy zasięg.
KS-14 ma jeszcze jeden plus, że dość łatwo można wymienić akumulatory (a nawet tylko jeden z jednej strony, jeśli chcesz), ale wątpię żebyś musiał to robić. Zasięg wystarcza na dalekie podróże, a ładowanie jest względnie krótkie.
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Kalmar, zobacz email 

Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Kiedyś podobał mi się ACM ale on jest nieporęczny do miasta, potem V8 chociaż nie lubię tak mocno świecidełek. KS'a16 ze swoim gadaniem Hello Kingsong może i bym nie prasnął o ścianę bo zły nie jest, a potem tenże sam KingSong zamieszał swoją nową 14-stką i wybór stał się odrobinę kłopotliwy 
Jeden nie lubi gadania KS czego przykłady mamy na forum-wyłączanie dźwięku powitalnego, ktoś inny chciałby przycisk odłączający napęd w KS bo to kółko mu odpowiada parametrami. Jeszcze ktoś jest pod wrażeniem wyglądu V8 ale chciałby odtwarzać sobie audio. Oba mają rączki teleskopowe więc tutaj źle nie jest.
W związku z powyższym wybór między V8 a KS16 nie jest taki prosty

Jeden nie lubi gadania KS czego przykłady mamy na forum-wyłączanie dźwięku powitalnego, ktoś inny chciałby przycisk odłączający napęd w KS bo to kółko mu odpowiada parametrami. Jeszcze ktoś jest pod wrażeniem wyglądu V8 ale chciałby odtwarzać sobie audio. Oba mają rączki teleskopowe więc tutaj źle nie jest.
W związku z powyższym wybór między V8 a KS16 nie jest taki prosty

Pozdrawiam. Tomek.
Stargard - zachodniopomorskie.
Stargard - zachodniopomorskie.
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Witam!
Nie ma kółka idealnego, chociaż połączenie KS16 i V8 byłoby pewnie spektakularne.
KingSong już wypuścił aktualizację do KS-16S, która pozwala kompletnie wyłączyć "Hello KingSong". Kolejne aktualizacje są planowane dla KS-16C, KS-14S oraz D.
Obecnie w KS-16C da się wyłączyć ten komunikat przy włączaniu kółka. Pojawia się on tylko podczas włączania interfejsu Bluetooth.
Pozdrawiam
Nie ma kółka idealnego, chociaż połączenie KS16 i V8 byłoby pewnie spektakularne.
KingSong już wypuścił aktualizację do KS-16S, która pozwala kompletnie wyłączyć "Hello KingSong". Kolejne aktualizacje są planowane dla KS-16C, KS-14S oraz D.
Obecnie w KS-16C da się wyłączyć ten komunikat przy włączaniu kółka. Pojawia się on tylko podczas włączania interfejsu Bluetooth.
Pozdrawiam
Return to “Mój pierwszy elektryczny monocykl - co wybrać?”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests